"Nem vagyon nagy süteményes, sőt ha lehet mondani, akkor egyáltalán nem szeretem a sütiket. Na, a muffin pont az a fajta, amit akkor sem ennék meg, ha fizetnének érte. Aki viszont kóstolta a muffinomat, majd elájult tőle és azonnal a receptet kérte."

Oreós Mogyorókrémes Muffin készítése 


Szöveg és fotó: Magyarné Fekete Veronika
Veronica's Cake Shop



Ezt a receptet már régen kinéztem magamnak a neten. Egyik nap neki is láttam. Azt kell, hogy mondjam, hogy most már meg tudom enni a muffint! Sőt lehet, hogy ez lesz az egyik kedvencem!


Hozzávalók 12 db muffinhoz:
- 200 ml liszt
- 50 ml kakaó
- 50 ml cukor
- fél csomag sütőpor
- 1 csipet só
- 35 ml olaj
- 125 ml tej
- 1 tojás
- vaníliás cukor
- 24 db oreo keksz
- mogyoróvaj (nekem volt itthon nutella és úgy gondoltam, hogy teszek vele is egy próbát, és milyen jól tettem


Elkészítés:
Előmelegítjük a sütőt 180 fokra.
A muffinhoz az alapanyagokat egybe öntjük és robotgéppel pár perc alatt simára keverjük. Ezalatt elkészítjük a "tölteléket". Veszünk egy oreót, megkenjük mogyoróvajjal, majd teszünk rá még egy kekszet, és ennek a tetejét is megkenjük mogyóróvajjal. 


Muffin-kapszlikba tesszük és a tésztából annyit öntünk rá, hogy elfedje a kekszet. Ügyeljünk arra, hogy mindenhova jusson a tésztából. Az előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütjük.
A képen jól látszik, a narancssárga krém a földimogyorós, a barna krémes a nutellás. Próbáljátok ki megéri!


Veronika további receptjei és mesés tortái a facebookon is elérhetőek, itt:


 Ez a recept is megtalálható a Tortadíszítés Magazin 2015/1. számában:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése